7 მაისის ლექცია მართლაც ძალიან კარგი იყო და ბევრი რამ გავაკეთეთ და ვისწავლეთ:
1. http://www.iearn.org/ - ში ფორუმზე დავტოვეთ ჩვენი მოსაზრებები და ასევე სხვების მიერ დასმულ შეკითხვებსაც გავეცით პასუხი, პატარა რჩევაც კი მივეცი ერთ მომხმარებელს.
2.http://ww
w.picasaweb.com/ ეს იყო ჩვენთვის ახალი საიტი და ვისწავლეთ, აქ შეგვიძლია დავდოთ სურათები,ასევე მათი რედაქტირებაცაა შესაძლებელი და სლაიდ შოუს გაკეტებაც შეგვიძლია შემდეგ ამ სურეთებით.
3.http://www.panoramio.com/ ეს საიტიც სიახლე იყო ჩვენთვის,სადაც შეგვიძლია ვნახოთ რუქა და მოვძებნოთ ჩვენთვის სასურველი ადგილი და მისი ფოტოც ვნახოთ. ასევე ეს საიტი დაგვეხმარა ბლოგთან დაკავშირებულ გაუგებარ საკითხებში.
4.doodle.com ამ საიტზე შეგვიძლია ინტერაქტივში მივიღოთ მონაწილეობა, რომელიც პატარა გამოკითხვის სახით იქნება. მაგ. აქ შეგვიძლია შევათანხმოთ ჩვენი ექსკურსიის დრო და ადგილი.
ასე რომ, ეს ლექცია დიდად მნიშვნელოვანი იყო ჩემთვის პირადად :):):)
”როგორ შეიძლება ონლაინ ინსტრუმენტების გამოყენება სასწავლო პროექტებში??”
ჩემი აზრით,ონლაინ ინსტრუმენტების გამოყენება ძალიან კარგი საშუალება სასწავლო პროექტებში, რადგან მათი საშუალებით შეგვიძლია მარტივად და მოკლე დროში მოვაგვაროთ ესა თუ ის საკითხი, ისე რომ არ დაგვჭირდეს სახლიდან გასვლა და შეხვედრებზე სიარული. ამისთვის ჩვენ შეიძლება გამოვიყენოთ ისეთი ონლაინ ინსტრუმენტები, როგორიცაა ,მაგალითად: slideshare.net და docs.google.com. ამ საიტების მეშვეობით ჩვენ შეგვიძლია წარვადგინოთ რაიმე პრეზენტაცია ან დოკუმენტი და გავუზიაროთ სხვებსაც და მათ შეეძლებათ თავიანთი აზრიც დააფიქსირონ.
”როგორ შეიძლება ონლაინ ინსტრუმენტების გამოყენება სასწავლო პროექტებში??”
ჩემი აზრით,ონლაინ ინსტრუმენტების გამოყენება ძალიან კარგი საშუალება სასწავლო პროექტებში, რადგან მათი საშუალებით შეგვიძლია მარტივად და მოკლე დროში მოვაგვაროთ ესა თუ ის საკითხი, ისე რომ არ დაგვჭირდეს სახლიდან გასვლა და შეხვედრებზე სიარული. ამისთვის ჩვენ შეიძლება გამოვიყენოთ ისეთი ონლაინ ინსტრუმენტები, როგორიცაა ,მაგალითად: slideshare.net და docs.google.com. ამ საიტების მეშვეობით ჩვენ შეგვიძლია წარვადგინოთ რაიმე პრეზენტაცია ან დოკუმენტი და გავუზიაროთ სხვებსაც და მათ შეეძლებათ თავიანთი აზრიც დააფიქსირონ.
No comments:
Post a Comment