სასწავლო კურსის დასახელება
|
სასწავლო პროექტები და საინფორმაციო ტექნოლოგიები
|
სასწავლო კურსის ხანგრძლივობა
|
1 სემესტრი. 15 კვირა, კვირაში 2 საათი
(ჯგუფში მაქსიმუმ 15 სტუდენტი)
|
კრედიტების რაოდენობა
|
6
|
საკონტაქტო საათების რაოდენობა
|
30,
მათ შორის
|
სასწავლო კურსზე დაშვების წინაპირობები
|
უნდა იცოდეს:
საოფისე პროგრამები : Windows, Word, Excel, PowerPoint ან შესაბამისი ღია პროგრამები (linux)
ინტერნეტის მოხმარება: ბროუზერი, ელ-ფოსტა;
უნდა ჰქონდეს პერსონალური ელ.ფოსტა და იყენებდეს მას.
უნდა შეეძლოს კვირაში მინიმუმ 6 საათი იმუშაოს კომპიუტერთან დამოუკიდებლად ან ჯგუფში (სახლში ან უნივერსიტეტის ბიბლიოთეკაში).
უნდა ჰქონდეს ყოველდღიური ხელმისაწვდომობა ინტერნეტთან;
სასურველია გავლილი ჰქონდეს კურსი ”ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები დაწყებით სკოლაში”.
|
სასწავლო კურსის ფორმატი
|
კვირაში 2 საათი (სემინარი და ლექცია);
სალექციო საათები ძირითადათ აგებული იქნება ზრდასრულთა სწავლების პრინციპებზე (Life Long Learning) (ვიზუალური ლექციები Power Point-ში დავებ-ტექნოლოგიებზე) საგანგებოდ იქნება გამოყოფილი დრო თემატური დიალოგებისათვის და დავალებების მისაცემად.
პრაქტიკული (სასემინარო) საათები იქნება აგებულისწავლების ინტერაქტიულ მეთოდზე- ერთის მხრივ დავალებების შემოწმებასა და დისკუსიისთვის, დებატებისთვის, სასკოლო ცხოვრებიდან მოდელირებულ სავარჯიშოებზე მუშაობისთვის, ასევე სიტუაციური, თუ როლური თამაშებისთვის, ჯგუფური თუ წყვილებში მუშაობებისთვის და ა.შ.
აუცილებლობის შემთხვევაში _ კითხვებისა და განსჯისათვის, ან დამატებითი ინფორმაციის გადასაცემად სტუდენტებისთვის საგანგებოდ იქნება გამოყოფილი ინდივიდუალური დრო.
დიდი ყურადღება დაეთმობა უკუკავშირს, რომლებიც მიზნად ისახავს სტუდენტების მიერ შეძენილი ცოდნისა და გამომუშავებული უნარების გაუმჯობესებას.
ინტენსიურად მოხდება ელ ფოსტისა და სოციალური ქსელებსი გამოყენება ინფორმაციის გასაცვლელად და დისკუსიებისთვის.
|
სასწავლო კურსის მიზანი
|
მომავალმა პედაგოგებმა შეძლონ ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ეფექტურად გამოყენება პროექტების განხორციელებისას სწავლების პროცესში.
|
სწავლის შედეგები და კომპეტენციები
(დარგობრივი და ზოგადი)
|
წარმატებული კურსდამთავრებული შეძლებს:
სწავლების პროცესში გამოიყენოს არსებული სასწავლო რესურსები, რომელთა მოძიებაც შეიძლება ინტერნეტ-სივრცეში;
შექმნას და გაუზიაროს კოლეგებს სასწავლო რესურსები/პროექტები ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით.
|
სასწავლო პროექტები და ICT
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment